Vi hjälper dig med små och stora fel eller om det är akut

Här kan du anmäla ett fel i din lägenhet dygnet runt. Vi är bemannade under kontorstid måndag-fredag och tar hand om ditt ärende. Om det är akut – ring oss. Gör din anmälan med formuläret nedan till vår kundtjänst.

Om du hellre vill kan du skicka ett vanligt epost till kundservice.bostader@fop.se. Klicka här för att se öppettider och kontaktinfo till vår kundtjänst och jour.

KONTAKTUPPGIFTER

Telefon: 031-724 80 00
kundservice.bostader@fop.se

Öppettider 
Måndag-torsdag 08.00-16.00
Lunch 12.00-13.00

Eller fyll i vårt formulär nedan. 

AKUTJOUR EFTER KONTORSTID

Om något akut problem uppstår i din lägenhet efter kontorstid eller på helgen – kontakta jouren. Detta kan till exempel gälla om strömavbrott eller om du upptäcker pågående vattenskador.

Telefon: 031-761 00 30

Tänk på att ringa jouren endast vid akuta ärenden efter kontorstid!

Felanmälan

Använd detta formuläret för mindre akuta ärenden.

Genom att skicka detta formulär godkänner du att FOP får använda dina uppgifter i enlighet med GDPR.